fredag 1 februari 2013

Gula toner


God afton kära läsare!  Då var det dags för lite inspiration från mig igen.......

Dagens kort är tillverkat i gula toner. En av mina svårare färger....
Jag vände och vred på både papper och dekorationer flera gånger innan jag fick ordning på det.


Jag har använt:
Gul cardstock
Mönsterpapper från Websters page, jag har använt baksidan
Gult tårtpapper
Vit rund servett, som fick följa med mig hem efter ett resturangbesök i höstas.......
Grattisstämpel
Bruna bokstavsklistermärken
Bling
Utskurna swirlar
Utskuren die från Spellbinders


Mönsterpapper från Bo Bunny, som du hittar i butiken. Jag jar klippt ut sköldar som jag har täckt med
Crackle paint, rock candy
3-D kuddar


Metallic-blommor
Vita rosor
Halvpärlor
Blad från detta bandet
Hjärtebrad
Utstansad snöflinga (som jag använt som pistiller)
Tunn metalltråd, som jag har snurrat runt lite överallt


Häftapparat
Favorithjärtat
Jag har som vanligt färgat in kanterna med distessdyna och
Pearlfärgad acrylfärg
Spets
Nya favorit-stjärnbandet, som finns i butiken

Hela kortet är sprayat med hemmagjord mist som jag har blandat i en minimister. Den här är gjord av vatten, distessrefill och perfekt pearl-pulver.
Kanterna är rivna med Edge scraper.

Det var allt för denna gången, Nästa gång får det bli lite inspiration till alla hjärtans dag!

Ha en underbar helg!
Kram Mimi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar