söndag 17 februari 2013

Överblivna papper!

Hej på er!

I dag kommer ett kort som jag har gjort av lite blandade överblivna papper som jag hittat i mina gömmor!
Jag älskar papper och har väldigt svårt för att slänga små bitar som jag får över, men det är ju samtidigt så härligt att få använda nya papper när man sätter sig och scrappar, eller hur?
Högen med de där överblivna papprena växer sig större för var dag som går hemma hos mig, hur är det hemma hos er?
Den här gången bestämde jag mig i alla fall för att bara använda papper ur den stooooora högen.......


Jag har använt:
Gulbrunt cardstock
Cremevitt cardstock, finns i butiken
Mönsterpapper från Websters page, jag har använt lite från båda sidorna
Mönsterpapper från Bo Bunny, finns i butiken
2 gamla mönsterpapper från You Do och Websters page, som tyvärr inte finns kvar längre.....
Tårtservett
Stämpel
Klistermärken och bokstäver från ett 30x30 ark, som jag hittat i butiken
Spets
Distressdyna, walnut stain
Distress stains, walnut stain
Häftapparat
Gula hjärte-bling


Jag har klippt ut några sköldar ut Bo Bunny-pappret och häftat fast i kanten.


Fjärilarna haar jag klippt ut ur andra sidan av det gula mönsterpappret från Websters page. För att rama in det gula mönsterpappret tog jag den enfärgade baksidan på ett gammalt mönsterpapper som jag hade en bit kvar av!

Nu är det dags att laga middag! Vi hörs!

Kram Mimi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar